Jak postavit značku, která odolá potu i času? Pavel Hrstka, CEO Cityzen, sdílí zásadní tipy z 15 let zkušeností v byznysu s inovativním oblečením, které odolá potu i špíně. Pavel prozradil, jak na známost brandu a přiblížil cenné lekce z jeho byznysu.
V bonusové části pak došla řeč na to, jak budovat značku, aby rostla, a zákazníci se stále vraceli. Popsal tři klíčové věci, které jsou pro podnikání stěžejní a jejich vize do budoucna. Poznejte tajemství úspěchu a zjistěte, proč podnikání může být jednodušší, než se zdá!
Stopáž celého dílu: 42:22
Plná verze Byznyscastu Dana Tržila do tvé podcastové appky 3x měsíčně
Možnost zeptat se cokoliv mě a hostů podcastu v komunitních Q&A každý měsíc
Přistup do online komunitní platformy (momentálně Discord) + pravidelné setkání a byznys pokec