Dalibor Cicman, stojí za značkou GymBeam. GymBeam je nejen fitness obchod nabízející doplňky výživy pro sportovce, ale také průkopníkem direct-to-consumer přístupu.
Funguje 10 let který se rozšířil do 16 zemí, zaměstnává 430 lidí a dosahuje obratu 150 milionů eur.
V tomto rozhovoru se dozvíte, jak se GymBeam stal tím, čím je dnes, a jaké byly zásadní milníky na cestě k úspěchu. Dalibor se s námi podělí o své první kroky v tomto byznysu a o tom, co bylo na začátku nejtěžší. Ponoříme se do byznys modelu GymBeam a dozvíme se, jak přesně funguje prodej fitness doplňků, jaké jsou marže a jaké jsou dobré a špatné stránky tohoto oboru.
Plná verze Byznyscastu Dana Tržila do tvé podcastové appky 3x měsíčně
Možnost zeptat se cokoliv mě a hostů podcastu v komunitních Q&A každý měsíc
Přistup do online komunitní platformy (momentálně Discord) + pravidelné setkání a byznys pokec