Jak se buduje úspěšná značka od nuly? V této epizodě se podíváme do zákulisí podnikání tří inspirativních značek – Albi, Antonínovo pekařství a Kinoko, které založil Antonín Kokeš. Jak vznikly, proč zakládat tři odlišné byznysy a co stojí za úspěchem Albi? Antonín také prozradil, co mu dal MBA titul.
V bonusové části se dozvíte, proč k Albi zakládal Antonínovo pekařství a poté Kinoko, prodejnu sportovního oblečení. Vynáší mu všechny tři projekty? Šel by do jejich zakládání znovu? Probrali jsme také důležitost správného kolektivu, zavádění nových produktů a to, proč je to často jen o jedné komoditě.
Stopáž celého dílu je 47:57
Plná verze Byznyscastu Dana Tržila do tvé podcastové appky 3x měsíčně
Možnost zeptat se cokoliv mě a hostů podcastu v komunitních Q&A každý měsíc
Přistup do online komunitní platformy (momentálně Discord) + pravidelné setkání a byznys pokec